21.14

...så mycket är klockan hos mig när jag skriver detta inlägg. Sitter just nu i soffan hemma och har grey's anatomy på i bakgrunden. Favvoserien för tillfället✌🏼️ 

Det har varit en bra helg, en ledig sådan & helt utan jobb. Gårdagen började tidigt på loppis med mamma. Vi hade packat hela bilen full så vi fick knappt plats själva, mycket grejer att sälja med andra ord 😏 Vi fick sålt för 2500kr - extrapengar rätt ner i fickan är alltid uppskattat. 

Dagen fortsatte lite senare hemma hos fina Malin med Sanna och Carro. Vi åt lite mat & sådär & sen bar det av in mot Göteborg för att se Björn Rosenström. Han lyckas alltid leverera & även denna gång, blev en superbra kväll med bra musik, många skratt, drinkar & gott sällskap. Jag & Sanna blev starstrucked när vi såg Björn i baren efter konserten & vi fick varsin kram & några bilder tillsammans med honom. En lyckad kväll ✨ 


Imorgon börjar min praktik så vi ska strax krypa till kojs här hemma. Upp tidigt. Hoppas ni har haft en fin helg & att kommande veckan blir fin. Kram till er 🎀




K o m m e n t a r e r
Postat av: Emelie Pahlin

Låter som en rolig helg! Och vad kul att ni fick sålt så mycket på er loppis :)

2015-08-31 @ 07:10:46
URL: http://photobyemelieee.blogg.se/
Postat av: N

Låter kul :D

2015-08-31 @ 12:02:08
URL: http://nouw.com/nathaliemaria

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0