åtta månader sen sist..

Men hej typ, det var inte igår om man säger så.. Det var uppriktigt sagt åtta månader sen. Vad har jag gjort under denna tid, kan man ju fråga sig då? En jävla massa skulle jag vilja säga. Umgåtts med mina underbara vänner, med min fina pojkvän, med min familj, jobbat, vart i grekland i två omgångar, jobbat lite till, fikat, ätit underbart goda middagar tillsammans med fint sällskap, shoppat & sist min inte minst - jag har börjat studera på högskolan.

Ja, en jävla massa som sagt. Har vart ett par ganska bra åtta månader skulle jag vilja säga. Lite upp och lite ner, men för det mesta upp, vilket är underbart. Hur har ni det då? Jag hoppas att ni har det super, dock surar vi nog alla över att sommaren är över och att hösten, vintern & slasket närmar sig. Hur som helst, så kände jag bara för att blogga lite för tillfället. Håll utkik, för vem vet, det kanske kommer ett inlägg till här imogon ;)

Nu ska jag kolla ett avsnitt av serien jag är besatt av för tillfället. Nämligen - Grey's Anatomy. Hoppas ni har haft en bra dag, så hörs vi. Puss&kram

K o m m e n t a r e r
Postat av: Helen

Välkommen tillbaka då :)

Jo tack allt är toppen :) Hur är det själv?

2013-10-17 @ 13:19:26
URL: http://heleeens.bubbleroom.se
Postat av: Erika

Grey's är bäst!

sv: Ett tag sen sist, ja. Allt är finfint med mig, själv då? :)

2013-10-19 @ 20:33:42
URL: http://icanpikan.blogg.se

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0