vill visa dagens outfit, men..


(tunika - cubus // kofta - h&m // leggings - ginatricot)

Godkväll på er! Precis hemkommen, det först jobb mellan 14.15-20-15. Sen vart det & åka och handla lite mat med min kära pappa, så nu är kylen fylld med massor av gott & nyttigt igen, älskar det :) Ska snart gå  & göra mig en liten kvällsmat (skall egentligen inte äta såhär sent, men är jag utsvulten, så är jag ;))

Apråpå rubriken. Jag älskar & visa er dagens outfit, men jag kan inte alltid göra det, då jag jobbar 5-6 dagar i veckan & jag då har mina arbetskläder på mig. Klart att jag kan visa er den, men den skulle bara sett likadan ut varje dag. Så jag tänkte att när jag är ledig & skall hitta på saker om kvällarna kanske, då kan jag ju slänga in en "dagens julia". Hur låter inte det då? Sjukt bra enligt mig :)

Nu blir det kvällsmat framför ett avsnitt av one tree hill,
hoppas ni har haft en fin dag. Puss&godnatt

K o m m e n t a r e r
Postat av: Anonym

Det tycker jag med låter bra :) Fina bilder.

Svar: Ja Florida är underbart. Ska bli kul att åka tillbaka dit. Även om jag ser mindre emot roadtripen :)

2013-01-15 @ 07:47:09
Postat av: S

Det tycker jag med låter bra :) Fina bilder.

Svar: Ja Florida är underbart. Ska bli kul att åka tillbaka dit. Även om jag ser mindre emot roadtripen :)

2013-01-15 @ 07:47:24
URL: http://baseballwife.blogg.se
Postat av: Josefine Bjarnolf

Ja den fanns i fler färger, fast bara starka tror jag :)
Rosa, gul, blå, grön, orange kommer jag ihåg hehe.!

2013-01-15 @ 08:03:13
URL: http://bjarnolfs.blogg.se
Postat av: Jenny

Vilken mysig outfit! jag har själv kikat på den koftan men den finns inte kvar på H&M här i Värnamo tyvärr.

sv: Nej jag har sagt det till mig själv flera gånger att jag ska kolla på alla Disneyklassiker som jag inte har sett som Lilla sjöjungfrun, Törnrosa och Mulan. Jag har ju sett de flesta men vill se alla. :D

Hoppas du har en bra dag du med och att du fått en bra start på veckan. :)

2013-01-15 @ 15:40:12
URL: http://paraworld.blogg.se

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0