systemkamera

Färdigjobbat för idag, riktigt skönt. Nu blir det till att slappa resten av kvällen, mys. Från ett ämne till ett annat, så tittade jag runt lite på nätet nu & fick för mig att jag vill ha en kamera. Jag har en bra kamera från canon, en kompakt digitalkamera, men hade ändå velat ha en mer systemkamera liknande sak. Men jag har inte stå stor koll på sånt, vilka kameror är bra & vilka är mindre bra? 

Hade inte tänkt mig någon megadyr, tänkte mig kanske runt 3000 lappen, och kan man ens få en någorlunda systemkamera för detta pris? Jag behöver lite hjälp här, så om det finns någon underbart hjälpsam själ där ute som läser detta, hade jag blivit superglad om ni skrev vad ni tror :)

Puss&kram, hörs snart igen, då kommer en årsresumé från mitt 2012!

K o m m e n t a r e r
Postat av: FlizanLizan

sv: jora min helg har vart okej din då? :P

2013-01-13 @ 17:46:15
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Postat av: Anonym

Har ingen aning. Jag kör alltid på min iPhone. Skulle gärna ha en bra kamera men är rätt säker på att jag skulle glömma den. Typ alltid.

Hoppas du får bra råd och hittar en kick-ass kamera.

2013-01-13 @ 18:28:07
Postat av: Anonym

Har ingen aning. Jag kör alltid på min iPhone. Skulle gärna ha en bra kamera men är rätt säker på att jag skulle glömma den. Typ alltid.

Hoppas du får bra råd och hittar en kick-ass kamera.

2013-01-13 @ 18:28:23
URL: http://baseballwife.blogg.se
Postat av: Jenny

sv: Tack så mycket för din kommentar på min blogg! ^^ Det var jättesnällt sagt av dig. Din blogg är riktigt fin den med och katten i förra inlägget var hur söt som helst! Jag har dock ingen koll alls på kameror. :)

Hitta Nemo är en jättebra film men jag glömde faktiskt bort den lite under tiden jag gjorde inlägget. :) Den lilla sjöjungfrun har jag tyvärr aldrig sett hela dumt nog! Ska helt klart skärpa mig och se alla Disneyklassiker någon gång. :)

Ha det kanon!

2013-01-13 @ 18:35:58
URL: http://paraworld.blogg.se
Postat av: Josefine Bjarnolf

Haha ja eller hur, skitjobbigt! :(
Ja åh, det är så himla gott!!

2013-01-13 @ 20:17:51
URL: http://bjarnolfs.blogg.se

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0