det var en tid sen..

Ja, det kan man lugnt påstå. Satt här framför datorn & kollade runt på olika bloggar och tanken slog mig att jag faktiskt har en egen blogg som jag inte har skrivit av mig i på det senaste & att jag kanske skulle ta tag i den? Det var i början av augusti som vi hördes senast & det är fan ett tag sen ;)

Eftersom jag inte har skrivit på ett tag så vet ni inte om att jag har varit ute & rest med min pojke & hans föräldrar. I slutet av augusti bar det av till den finaste ön mina ögon någonsin skådat, där jag spenderade den underbaraste veckan på riktigt, riktigt länge - skiathos. En av greklands alla paradisöar. Kan ju bara säga såhär: "byebye rhodos". Aldrig någonsin att jag skulle f för mig att åka tillbaka dit nu när jag sett den här fina ö. Skiathos, JAG SAKNAR DIG.

en bild på mig & pojkvän på skiathos

K o m m e n t a r e r

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0