satan vad längesen

Kanske om man skulle ta o uppdatera bloggisen sin, för det var ju ett tag sen? Vad har jag haft för mig då, ja det kan man ju fråga sig. Allt annat än att blogga iaf, som att studera, praktisera, jobba för att tjäna pengar, umgås med mina underbart fina vänner, pussas med min pojkvän, köpa ännu mer kläder som bara blir hängade i garderoben, förbereda studenten - som att köpa klänningar samt skor i mängder trots att man ändå bara kan ha ett par på sig åt gången, kolla på tusentals olika serier då jag är som ni kanske vet är en riktig serienörd och göra akrylnaglar. Ja, det är kort och gott vad jag har ägnat min fritid åt sen vi hördes sist, ja tiden går fort när man har roligt.

O herrejesus, och nu är det endast en månad, förstår ni??! EEEEN jäkla månad kvar, sen tar jag fan studenten!! DET ÄR HELT JÄKLA SJUKT!? Vart fan har tiden tagit vägen, känns som om det var förra månaden jag skulle välja gymnasium, men jag blir rädd när jag tänker att det är 3,5 år sen??!! scary..

Apråpå studenten, så så slänger jag upp en bild på ett par, av alla par skor jag har köpt den senaste månaden, ett par som jag funderar på att bära på mina fossingar under utspringet. Fråga mig dock inte vad jag tänkte när jag beställde ett på 16 cm höga klackar för att springa i, vrickade fötter - här kommer ja!
hej du snygga sko


K o m m e n t a r e r

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0