snygg jeansväst

Började dagen med jobb, idag mellan 9-18, sen blev det hem till frida för lite middag, tjöt & skratt :) Sen blev det hem & tvätta lite o rensa garderoben. I all hast hittade jag en jeansjacka som ja köpte på ullared för nått år sen för några kronor. Har aldrig använt den så tänkte att jag kunnde göra den mer användbar, så klippte av armarna på den. Tadaaaa.. Det blev en helt okej snygg väst att ha på sig i sommar, grymt :) Nu är det natten för min del. Om ja hinner hörs vi imånmorgon, puss&kram sålänge

den här tänker jag garanterat ha på mig i sommar,
till en snygg chiffongklänning med ett bar höga klackar :)


K o m m e n t a r e r

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0