en mysig helg

Blev inget inlägg här på bloggen igårkväll, det var ännu fullt upp. Det blev först jobb mellan 11-17 & sen vart det hem o göra sig lite fin inför kvällens bravader. Kvällen bjöd på gött häng med ett härligt gäng, som startade hemma hos Oskar och avslutades med en utgång. Tack för kvällen fina människor :)

Eftersom det blev lite sent igårkväll så sov jag & min pojke bort halva dagen idag, sen en snabb sväng in till stan för att byta en tröja & köpa en kavaj, som jag bara inte kunde motså, en helt vanlig lite kortare svart kavaj - funkar till allt. Sen blev det att åka och köpa lite mat för att sedan koka ihop lite tacos till oss & hans föräldrar. En riktigt mysig kväll fick jag iaf & nu är det snart dags för oss att krypa till kojs, för imorgon står det jobb på schemat. Puss&godnatt på er!

K o m m e n t a r e r

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0