dålig update

Ja, verkligen. Faktiskt riktigt dåligt uppdaterande av mig. Men det finns faktiskt en orsak, en anledning till detta. Mitt internet på min bärbara dator har varit nere hela veckan, men nu har det äntligen kommit tillbaka, tack pappis för att du äntligen tog dig tid att åtgärda det :) 
 
Det återstår nu endast två dagar av denna vecka som gått, och denna vecka har för mig inneburit jobb för hela slanten. Precis som det kommer göra de återstående veckorna av sommaren. Kul liv. Men kan ju sammanfatta denna dag för er iaf. Var ledig idag, så eftersom vårt allra sista studiebidrag någonsin anlände till våra konton idag, så bestämde jag & malin oss för att ta en liten tripp till storstan för lite shopping & eventuellt en gofika. Som det såklart blev också. Köpte mig två halsband, lite örhängen & två linnen. Om jag har får tid över, så kan jag lägga upp bild imorgon :) 

Blev även att fylla på mina akrylisar idag. Denna gång blev det varken glitter eller vita tippar, det blev naturella tippar, vilket jag nu i efterhand ångrade, det ser väl fint & fräscht ut, men inte mer, synd. Sen blev det en supergod middag på spice tillsammans med min mamma & hennes pojkvän, tack för maten ;) Nu är det inte mycket kvar av denna dag, så nu kryper jag & min pojkvän till kojs. Imorgon står det åter jobb på mitt schema. Puss & godnatt 

K o m m e n t a r e r

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0