nässpray, vart är du när jag behöver dig?

Sitter just nu i sängen med datorn min på magen, håller på att skriva ett bidrag till en UF-tävling. Känner mig ganska klar med den faktiskt, finns inte så mycket mer att skriva känner jag. Jag kunde inte heller låta bli att ha på gossip girl på tv:n i bakgrunden, så det gick lite långsammare än vad det hade gjort med tv:n avstängd :P

Från ett ämne till ett helt annat, jag har snorat hela dagen och behöver ju snyta mig var tionde minut, ganska så störande och oerhört irriterande. Det blir ju inte bättre nu mot kvällen när man knappt kan andas + att jag upptäckte precis att vi inte har någon nässpray hemma. Eller jag hittar den inte iaf, vad ska jag ta mig till? Jag kommer inte kunna somna ikväll :(


en mycket seriös bild på mig o min tjockis


K o m m e n t a r e r
Postat av: Carro

Åhåå, paniken som sprider sig inom en när man inte har något nässpray när man ska gå o lägga sig! Fyfn, den känslan känner jag igen! Hoppas du blir bättre snart!

2012-02-01 @ 09:18:42
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Neliin

Hej! ska kanske ha tävling om splitternya vantar så om du är sugen på det kika in bloggen! <3

Pusshej!

2012-02-01 @ 10:10:53
URL: http://neliin.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0