30 grader i februari


Har någon sett serien på ettan som går kl 21.00 på måndagar? 30 grader i februari? Det börjde gå för några veckor sen, men hade inte tid eller lust att kolla på det. Men så har mamma sagt "det är så bra, du måste se det". Även min bror har sagt det, så häromdagen tänkte jag att jag får väl ge det en chans ändå. Sträckkollade tre avsnitt, och ja, det var verkligen bra. Det är ju ingen komedi, men man får sig en tankeställare och ganska så spännande. Så det ska jag ta och kolla på lite nu, hoppas ni har det bra :)


K o m m e n t a r e r
Postat av: Moa

Svar: Hoppas maten smakade bra! Jag har också varit i skolan och ska snart träna :)

2012-03-01 @ 15:49:24
URL: http://moasplace.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0