underbara lördag

Igår, fredag, vart det & gå upp tidigt, redan vid halv 6 på morran för att vara en snäll dotter & köra sin pappis till jobbet. Sen bar det av mot jobbet för att jobba några timmar, sen hem för att laga god mat till mig & min pojke. Det blidde köttfärsbiffar a la julia, med klyftpotatis & hemmgjord tzatsiki, mums :) Idag blev det åter att gå upp tidigt, för att åka till jobbet. Men jesus vad mycket det var att göra idag, det var verkligen full rulle stup i ett. Men det var najs, för tiden gick fortare då så det var bra :)

Sitter här nu vid datan men småkollar även lte på OS, emma gren som hoppar höjdhopp. Så sa jag till pappa; "pappa, hur fan kan man hoppas så jäkla högt, rakt upp i luften?" Haha, det är fan lika högt som det är högt i tak här i rummet, jag bah wtf?! Haha, hur är det ens möjligt? Man slutar aldrig förvånas ;) Nä, nu ska jag bege mig, hoppar ni har haft en fin dag, så hörs vi!

K o m m e n t a r e r

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0