redan en månad sen?!

Ja, det var redan mer än en månad sen som jag uppdaterade här på bloggen min. Tiden bara rusar iväg & vart fan tar den vägen? Inte den blekaste. Den här sommaren, eller ja, sommar & sommar, vet inte riktigt om man kan kalla 15 grader & regn för sommar, nåväl, den här sommaren har gått så sjukt fort och jag har redan jobbat i åtta veckor. Sick. Har denna och nästa vecka kvar, sen tönker jag njuta av min 14 dagars ledighet fullt ut, jesus vad jag ska njuta + att det då bär av till grekland i en vecka. Jag trodde inte att man kunde längta så här mycket efter en resa, men tydligen så kunde man det ;)

Vad har hänt i mitt liv sen sist då? Jag har jobbat som en tok & tjänat pengar, har träffat mim underbart fina vänner, vart på björn rosenström konsert med underbara gänget, har köpt ännu mer kläder, vart på ullared, en utgång eller två har jag också hunnit med, campat med husvagn på skara sommarlands camping. Ja, det blir en hel del faktiskt när an räknar upp det såhär ;) Men nu är det sängdags för mig som är en arbetande kvinna & ska upp till jobbet imånmorgon. puss&godnatt ♥

en bild på mig från i lördags så det blev en utgång med goingar!
 

K o m m e n t a r e r

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0