äääntligeeen!

Sedärja. Nu börjar det likna nåt. Har alltid tyckt att min blogg ser så väldans smal ut, men nu är det minsann andra bullar. Nu är den bredare och så som jag velat ha den :) Jag och camilla satt o greja med våra bloggar idag i skolan, men vi hann inte riktigt färdigt, men nu jäklar :)

Iaf, min dag började med skola och ösregn kl halv tio. Gick i skolan till fyra, drog till gymmet en sväng, där jag skulle möta camilla. Men tänkte att jag kunde gå in tidigare och springa lite på bandet. Men först var jag tvungen att köpa ett lås (eftersom någon dum idiot snodde mitt sist..) Men så funkade inte mitt kort.. så fick sitta och vänta i typ 45 minuter tills millis kom, så jag kunde dela skåp med henne. Sen när vi var färdiga på gymmet, tänkte jag att jag kunde testa och köpa ett lås, o se om mitt kort funkade nu o - självklart gjorde det de :P

Sen bar det av hem till mor min för att äta hennes underbara köttfärssås - helt sjukt god. Sen hjälpte jag rolle med att fakturera så fick jag en slant - tack rolle :) Nu ska jag strax krypa ner i sängen och kolla ett avsnitt av skilda världar (som alltid :P) Godnatt o hörs imån :)

K o m m e n t a r e r
Postat av: Jenna~ Det kan aldrig bli för mycket rosa.

Nee det är sant, men man kan ju försöka se de mesta positivt :)

Idag har jag vart i skolan sen tagit de lugnt och legat på soffan, dudå?

2011-09-05 @ 22:18:28
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: Anonym

visst, lägg till mej så lägger jag till dej :)

2011-09-05 @ 23:14:56
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: wilmaaa

inte mke, har tränat och pluggat och så!:) sjdå?

2011-09-05 @ 23:21:47
URL: http://wiima.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0