sunset boulevard

Började åtta imorse med engelska, så jökla tråkigt. Igårkväll vart det ju åka till göteborgs operan och kolla sunset boulevard med skolan. Vi satt högst upp, jag hissnade som fasen när vi väl kom dit. Jag överdriver inte nu, den var verkligen astråkig. Jag fattar inte hur folk kan betala 500-600 spänn för att kolla på det. Klart att inte alla tycker som jag, det finns ju folk som tycker det är bra. Men jag är inte en av dom kan jag säga. Jag skojar inte, jag satt och sov den sista timmen, helvete vad gott det var!

Nu har vi övniningsföretag, bara fem timmar kvar. Segt. Är så jäkla trött, orkade knappt gå upp imorse, åh ja vill hem och sova. Ne, nu ska jag jag återgå till skolarbetet, hoppas ni får en fin dag, så hörd vi senare!

K o m m e n t a r e r

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0