körkort o rosenström!

Om man kanske skulle skriva lite på bloggem för en gång skull? Ja, tror jag gör det. Har inte uppdaterat på ett jäkla tag, jag vet inte varför men har väl troligen inte haft tid till det. Det har hänt en ganska stor grej i mitt liv sen jag skrev sist. JAG HAR TAGIT KÖRKORT! Sjukt jäkla glad :D

Från det ena till det tredje så vart det björn rosenström för min o camillas del i fredags. Första gången jag såg han live. Det är ju alltid 18-årsgräns på hans konserter så nu när man äntligen är arton får man ju passa på ;) Det var så jäkla bra. Vi tog bilen till kungsbacka, det var riktigt jäkla sjukt bra! :)

Sen igår vart det jobb från 12-20. Sen bar av hemmåt o göra sig iordning för att dra ut med camilla. Vi hamna på parken, blev en lyckad kväll. Bortsett från att vi missa sista bussen hem så vi fick ta o gå från vågmästareplatsen. Vi var väl hemma runt 6 på morran, men det är ju gött. Haha, en sjukt bra helg iaf :)


grymma tjejer!




K o m m e n t a r e r

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0