det senaste

Hallå, har inte uppdaterat någe på ett tag. Jag vet faktiskt inte varför menmen. I helgen som var blev det tacoskväll med tjerna som sagt, och på lördan blev det o vara med cici och malin, alltid trevligt. Sen på söndagen drog ja och pappa till klädkällaren där dom egentligen inte har någe snyggt alls. Men till min förvåning hittade jag faktiskt en go stickad tröja och ett par tights som var ganska tunna med zebramönster, dom var så jäla coola :D glad tjej!

Senare på kvällen kom min prins hem från sälen, han var sjukt efterlängad kan jag ju säga. Åh vad jag saknade honom, men han kom i alla fall hem och pappa, snälls om han är körde mig till honom, tackos :d

Började skolan i tisdags, sjukt segt, orka med skola och läxor och prov. Orka! Men snart äre ju lov igen, så det är ju skönt. Idag efter skolan drog ja o molle till backplan en sväng, köpte ett par träningsskor, brao.

Nej, nu måste jag ta ngt att äta innan jag dör av hunger. Till det blir det antagligen att titta på det sista avsnittet av one tree hill. Det är så jäkla spännande nu va, åh. Vill ha säsong 8 nu med en gång, bajs o skit. Men godnatt på er, imån börjar jag föresten 12:25, såå sjukt gööötttt, Gooonaaaatttt


crasch test dummies - mmm mmm mmm mmm


K o m m e n t a r e r

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0