har jag tråkigt? eh ja

Nämn något som gjorde dig glad igår: Rickard!
Vad gjorde du kl 08 imorse:
Jag sov som en stock för ja hade sovmorgon :d
Vad gjorde du för 15 min sedan:
Lyssnde på läraren?
Det sista du sa högt: Jag hatar min data
Det senaste någon sa till dig: vad skrev han?
Hur var din senaste kyss?
Helt jävla underbar
Vad har du druckit idag:
blodapelsinjuiice, den var besk som fasen
Vad var det senaste du åt: macka o yogurt
Vad är det för väder hos dig nu:
Snöigt och kallt som faeen
Godaste glassmaken: Hallon o himmelsk röra :d
Sover du tungt:
ja, det händer, men not always
Drömmer du mardrömmar: Det händer också
Trivs du med ditt jobb:
ja, det som jag har är ja väl nöjd med
Favoritklädsel: Leggings!
Favoritlåt just nu: Petter o September - baksmälla
Vad ser du om du tittar till höger: Malin
Längtar du efter någon just nu?
Jaaa! Rickard
När kysste du någon senast?
För fem minuter sen :D
Vad ska du göra härnäst:
ha samhäll med jörgen
Höger eller vänsterhänt: Höger
Favoritgodis: cocosprickar och surt :d
Kläder just nu: leggings, oversizetröja o skärp
Hur många kuddar sover du med: 3 st :D
Spelar du något instrument: Nää haha
Är du kittlig: ja, herregud ja
Stjärntecken:
firren
Äckligaste insekten: maskar
Stökigt eller välstädat: Städat, är rätt pedant av mej
Längtar du mest efter just nu: Sommar och rickard!

 


K o m m e n t a r e r
Postat av: ebba

sv: ja allting är bra med mig! :) hur är det själv? :)

2011-01-13 @ 15:17:22
URL: http://brejjk.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0