den förste februari

Idag blev det skola som vanligt, Segt som tusan för vi har haft asmånga håltimmor. Men vi tog faktiskt vara på tiden och gjorde färdigt massa grejer, så det var ju prima. Känns som om vi har hur mycket som helst o göra i skolan nu. Det är engelskaläxor, svenskaprov, matteprov, företagsekonomiprov, handelsprov o samhällsprov. Åh, jag orkar inte!

Imån äre i alla fall ingen skolan för min del. Inte för någon i min klass. Det blir nämligen filmfestival imån, så vi ska åka in till stan och titta på två filmer på bio, så vi slutar redan vid två imån, skönt. Men nu ska jag ta o sova, jag saknar min pojke dock :( ♥


K o m m e n t a r e r
Postat av: LIENE

sv: Vill också ha det:D

2011-02-02 @ 18:43:34
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: daniela

sötis!

2011-02-08 @ 18:57:01
URL: http://danielaforsberg.blogspot.com

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0