nu bär det av till stranden

Igår kom min älskling hem till mig, vi köpte mat o sen åkte vi upp på ramberget, så himla fin utsikt och sällskapet var ju inte o leka med, pusspådej underbaring ♥ Innan jag gick o la mig igår drog jag av ett avsnitt av skärgårdsdoktorn. Hur länge sen som helst jag såg det, o det är fanimej lika jävla bra varje gång. haha.

Nu håller jag på att göra en liten matsäck. Ska nämligen åka till havet med malin idag, vi tar bilen vettö ;) Ska bli skönt o få lite sol på sig, första gången på typ hela sommaren, Har ju vart upptagen med så mycket annat under sommaren, så det har inte blivit så mycket sol för min del. Hoppas ni får en fin dag, så hörs vi sen :)

K o m m e n t a r e r

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0