nionde augusti tvåtusenelva

Hallå eller, har just klickat hem några grejer från h&m. Bland annat en bikini, konjaksbrun, najs! Dra ju till grekland med sanna o malin på söndag, skönt o få sol. Så står det leveranstid på grejerna 15-19 augusti. Gött, tänkte jag, då kommer den ju innan vi åker, men det gör den ju inte alls.. kom på jag sen :/ haha! Äh, har bikinis så jag klarar mig ju, så den hade bara varit bonus.

Jobbade 9-14 idag, körde hem. Bakade kladdmuffins, sen lagade jag gryta till mig o pappa. Den blev riktigt lyckad o god faktiskt, förvånad över mig själv :) haha. Juste, som sagt dra till grekland med malin o sanna på söndag. Vi var inne o bokade igår, det ska bli riktigt kul :)


K o m m e n t a r e r
Postat av: SANNIS

är så jäkla TAGGAD! haha pirrar i magen när jag tänker på de :DD

2011-08-09 @ 23:11:29

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0