helg

I lördags blev det först lite plugg. Sen åkte jag till stan med Malin och Kicki. Vi gick runt o kolla lite i affärer, sen åt vi på subway, mums. Sen gick vi bort till bergakungen o kollade en film. Vi såg I rymden finns inga känslor, den var faktiskt sjukt rolig. Kan lägga upp trailern här sen eller någe. Sen åkte vi hem, så skjutsade pappa mig till rickard.

Vaknade upp där på söndan, myysigt. Sen körde han hem mig lite senare. Då blev de o plugga lite, sen senare på kvällen åkte jag med pappa till heden, för att kolla när min bror spela fotboll.  Kul men kallt.

Nu sitter ja o råpluggar, det är så jäkla tråkigt. Spec när det är matte och man inte fattar någonting. Hej IG typ. Men aja, hoppas ni har haft en grym dag iaf.


majorna bk - ösets bk

fredde

freddee

kaaaallllt.



K o m m e n t a r e r
Postat av: emma

tack så mycket!

allt är bra med mej, själv? kram

2010-10-12 @ 08:54:37
URL: http://eemwas.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Tack så mycket, desamma! :)

2010-10-12 @ 10:06:03

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0