tisdag

Började skolan åtta idag, jag var ganska så trött när jag gick upp imorse.. Var och kollade på någon teater idag med skolan så vi fick sluta redan vi halv tre, skööönt. Åkte hem och lagade lite mat, biffteki blidde det. Nu sitter jag här och har precis gjort färdigt engelskaläxan som skulle göras till imån, det är också sköönt, hehe :p

Nu funderar jag starkt på att göra lussekatter, sjukt sugen. Gjorde ju det häromdagen med malin, men dm tog slut ganska fort, hehe :p Så jag tror jag bakar det nu, hoppas ni har jaft en go dag idag, så hörs vi senare :d


Någon som sett programmet Så mycket bättre? där artister gör om andra artisters låtar. Mikrofonkåt som är Petter raplåt, gjode September om, och den blev så jäkla mycket bättre!


 
originalet med petter

septembers version, såå mycket bäättre


K o m m e n t a r e r
Postat av: sandra-en bra blogg!!

septembers version ääger!! :D

2010-11-29 @ 18:47:26
URL: http://saandraans.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0