sitter i skolan

Sitter just nu i skolan och har turismlektion. Jag har sån jävla huvudvärk så det finns inte, jag vill bara åka hem ta en huvudvärkstablett och lägga mig och sova i några timmar. Men självklart så slutar man ju inte förrän om ca två timmar. Sjukt tråkigt. Har haft huvudvärk i flera dagar i rad nu, undar vad det är?

Jag känner även för att shoppa och verkligen slösa massa pengar. Har hittat så mycket snyggt på H&M. Jeansshorts, jeansjacka, tunikor, skor och halsband. Men jaa, det är ju helt okej att drömma. Eller vad tycker ni? ;)

Nu ska jag återgå till det otroligt tråkiga
och sega skolarbetet. Vi hörs senare!


K o m m e n t a r e r
Postat av: claudia

åh, det finns så himla mkt man vill köpa nu till våren! Har med haft en rejäl huvudvärk hela dagen, sjukt jobbigt.

allt bra idag annars? :)

2010-03-11 @ 15:23:08
URL: http://cclaudiiaa.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0