sjukling

Jag har ont i halsen! Jag vill inte ha ont i halsen! Det är så sjukt jävla jobbigt, orka liksom. Kan inte äta någonting. Inte ens halstabletter, så jävla ont när jag sväljer. Det enda man kan dricka är ju typ bubbelvatten eller cocacola, sjukt gött när det river i halsen :p

Aja, hade sovmorgon idag, började 11. Kollade på göta kanal 3 på turismlektionen, sämre film får man allt ta o leta efter. Sjukt dålig. Sen hade vi engelska och typ betygsnack. Sen blev det till stan en snabbis skulle köpa en kjol till imån, men den var slut. Självklart. Så drog till hemköp o köpte cooola. Så nu har jag laddat upp med det i kylen.

Nej, nu ska jag lägga mig framför soffan, kolla beverly hills och dricka iskall cocacola! Ett stort jäkla täcke blire också för jag fryser som en sate. Hoppas eran dag har varit friskare än min :)


tjockiskatt

going

hej jag är fet

sigge


nasri - not the same ♥


K o m m e n t a r e r
Postat av: Camilla

Krya på dig ! :)



okej, det stället känner jag igen :) allt bra annars? :)

2010-06-10 @ 17:17:04
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Postat av: mariana

tackar!:9

2010-06-10 @ 19:15:33
URL: http://mariianas.blogg.se/
Postat av: Diana

Sv: Tack detsamma!

Du har också fiin blogg!!!

2010-06-10 @ 20:40:41
Postat av: Diana

Sv: Tack så mycket!!

Du har också fiin blogg!

2010-06-10 @ 20:41:22
URL: http://ccuuttee.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0