godmorgon.



Godmorgon. Jag hoppas alla hade en fin kväll. Nu har jag precis vaknat. Ska sätta mig och äta lite frukost samtidigt som jag kollar ett avsnitt av Gossip girl. Jag har redan sett typ 13 stycken, det finns 18 ;p Sen blir det kanske att åka till Eliganten för att lämna in min mobil på lagning. För man kan inte lägga in nåt i kalendern, inte lyssna på musik, inte kollar på sina blder, ja, den är jättekonstig. Nu ska jag dra mig. Jag lägger in bilder på mina köp senare då jag är hos pappa och har möjlighet att använda min sladd. Puss ♥ 


K o m m e n t a r e r
Postat av: Rebecca

Svar: Usch då, att bli sjuk är inte alls kul. Man hör om så många som börjar känna sig krassliga nu under vintern. Som tur är har jag ett ganska bra immunförsvar, så jag har klarat mig undan allt sånt där tråkigt!



Idag hade jag tänkt att städa, det behövs verkligen. Tyvärr. Ikväll blir det släktkalas och eftersom vi hade tänkt promenera dit får vi börja gå ganska tidigt, eftersom vi har en bit att gå. Ingenting är dock bestämt, det är ju så rysligt kallt ute.. =/



Hoppas du mår bättre snart! :)

Kram!

/Beccy

2010-01-09 @ 11:17:59
URL: http://beccys.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0