biodagar.


Härdomdagen så det blev stan med Malin, då gick vi även på bio. Vi har ju csn-kortet, då kostade det bara 60 kronor för att gå. I alla fall så såg vi Old Dogs. Den var faktiskt helt okej, ganska rolig faktiskt, lätt värd 60 kronor i alla fall.

Igår blev det bio igen x) Denna gång med Della, Camilla och Malin. Vi kunde inte komma överens om vilken film vi skulle se, så vi tog Göta Kanal 3. Alltså sämre film får man allt leta efter. Sjukt jävla dålig, ingen handling alls. Så den rekomenderar jag inte, haha ! Jag hade inte ens fått betalt för att se den, men istället betalade jag 100 spänn ;p


K o m m e n t a r e r
Postat av: evabergsten.

sv; japp..



skulle aldrig i livet kolla på Göta kanal.. HAHA :p

2010-01-07 @ 13:51:18
URL: http://evabergsten.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0