melodifestivalen



 Till finalen:
Ola Svensson - Unstoppable
Jag tycker Olas låt var bra faktiskt. Även om det är en sådan låt som låter nästan exakt likadant som alla andra av hans låtar, så kommer det bli en sommarplåga. Helt okej låt. En låt som fastnar på hjärnan, kan typ redan texten.

Salem Al Fakir - Kepp On Walking
Helt okej låt. Igår tyckte inte jag att det var sådär jättebra, men jag tror det är en sån låt som kräver att man måste lyssna på den minst fem gånger innan man börjar att gilla den.

Till andra chansen:
Pain Of Salvation - Road Salt
När dom sa att det var ett rockband förväntade man sig lite rock iaf. Men det var ju typ en lugn låt. Jag måste säga att jag blev besviken, tänkte att det skulle vara en bra rocklåt. Men nejdå, det var en ballad. Fattar inte där hur svenska folket tänker.

Jessica Andersson - I Did It For Love
Denna var bra tycker jag. Men enligt mig så tror jag nog att typ Sarah Dawn Finer hade gjort den mycket bättre. Hon har nämligen mycket starkare röst, och när Jessica sjöng den tycker jag det lät som om det sprack på vissa ställen. Men det är vara jag tycker personligen.


K o m m e n t a r e r
Postat av: Camilla

Kollar ej på melodifestivalen :) hihi



det är bara bra, självdå?

2010-02-07 @ 14:22:07
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Postat av: Bianca

SV: Jadå det är bra självdå?:)

2010-02-07 @ 15:13:18
URL: http://biancaevans.blogg.se/
Postat av: kayleigh

sv: jorå sj? :)

2010-02-07 @ 16:33:34
URL: http://ourvoices.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0