lördag - julbak

Men hallå eller. Vaknade upp med underbara rickard idag, alltid lika mysigt :d Puss på honom! Sen blev det att gå till torget med camilla, malin och cici, för att köpa lite goda grejer till julbaket som väntade. Sen kom även sanna :) Det blev att vi gjorde mozartkulor, egentligen skulle vi baka lussekatter också men vi sket i det. Vi köpte julmust, pepparkakor, tomteskum så nu har vi ätit för ett helt åre känns det som, hehe.

Snart blir det att vi gör oss i ordning lite, sen åker vi till liseberg en sväng. Ganska bra väder för det idag, för det är inte så jäkla kallt. Sen kanske rickard kommer till mig igen, hoppashoppas! jag saknar honom ♥ Nej, nu ska vi dricka lite mer julmust. hehe. kramis på er :d

K o m m e n t a r e r
Postat av: elin

Sv,tack, sådär om jag ska vara riktig ärlig det har hänt mycket. själv?



kram! :)

2010-12-11 @ 22:01:37
URL: http://allerborg.blogg.se/
Postat av: Lisa

gud, det asagott med mozartkulor ju!

2010-12-11 @ 22:20:17

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0