godmorgon

godmorgon allihopa, vaknade typ precis ska göra iordning mig och sen dra iväg till skolan. Slutar 15:30 idag, sjukt lång lådag, och sjukt tråkig dag, har typ administraion hela dagen, och det är inte direkt mitt favoritämne.
 Jag har knappt hunnit kolla på fotona jag hämtade igår, och inte har jag hunnit kolla på veckans avsnitt av Andra avenyn än heller. Men idag har jag inget att plugga på antagligen så det blir att granska fotona ordentligt senare på dagen.
 På fredag blir det antagligen att vara hemma hos Malin, vi ska vara några från klassen och laga mat och kolla film, ska bli kul! Nu ska jag gå och sminka mig, ni ska få se "dagens outfit" sen när jag hittat någonstans att ta fotot, haha. 
Det fick bli en liten redigerad bild på min älskade katt, Sigge.
Men aja, hade bra så länge, pusshaj! 


K o m m e n t a r e r
Postat av: Malin

Ja massa kul kommer de bli hemma hos mig :)

Föresten grattis till din första komentar :P

2009-10-08 @ 10:08:33

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0