lördag.

Idag har jag inte uppdaterat mycket, inget alls faktiskt. Började med skola, det var något öppehus, så eleverna vad tvungna att vara i skolan, totalt onödigt om jag får säga det själv. Vi gick dit och åt korv med bröd och kolla på en film, sen fick vi åka hem. Sen blev det stan med Josse och Malin, köpte lite små saker.

Nu har jag inte varit hemma sen klockan åtta på morgonen och är as trött. Men ska iväg till Malin där även Josse är. Vi ska kolla på en film eller ngt. Ni får hade så bra så uppdaterar jag senare.


Mina köp
Snygg liten väska för 45 kr från Kappahl
Två par fingervantar 12 kr från Lindex
Vanligt puder 49.50 kr från H&M

Ni glömmer väl inte att anmäla er till min tävling "Veckans Blogg"?
Vill du läsa mer om tävlingen? Klicka här!


K o m m e n t a r e r
Postat av: Camilla

fina saker :)

H&M's puder är bäst ^^ :D

2009-11-14 @ 18:56:03
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0