Mobilbloggar !

Jag har inte gått och lagt mig ännu. Egentligen borde jag sovit för längesen, för jag är verkligen astrött. Just nu skriver jag på mobilen, har aldrig mobilbloggat förut så jag tänkte att jag skulle testa hur det var, och en så länge tycker jag att det går fin fint. Imån ska nog iväg till mamma en stund, sen får jag se vad jag ska hitta på, ska nog också iväg med pappa och köpa en julklapp till Emina. Nej, nu måste jag sova, och jag känner att mina pengar bara försvinner om jag är inne på internet längre på mobilen, godnatt!

K o m m e n t a r e r
Postat av: Maria ♥

Vad händer idag då? :)

2009-12-21 @ 08:50:34
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0