just nu 22:45

Gokväll på er, mina kära vänner. Hur har er dag sett ut? Min har i stort sett endast innehållt jobb (9:00-17:30) och en tågresa, en resa som tog mig upp till trollhättan & till min underbara Rickard. Är ledig torsdag-fredag nu för att samla nya krafter inför den kommande jobbhelgen, vilket är riktigt skönt :)

Från ett ämne till ett annat, så blev jag lite shoppingsugen häromkvällen när jag satt vid datorn i brist på annat vettigt att göra, vilket resulterade i att jag fick klickat hem ett gäng saker. Denna gång från H&M och Nelly.com. Det blev bikinis, bh:ar, trosor, klänningar, leggins, toppar & skor. Ja, en himla massa ;)


Nu är det natten för min del, vi hörs imån!
Puss & kramis!

K o m m e n t a r e r

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0