vad har jag haft för mig?

Jadu, har ju inte uppdaterat på några dagar. Så tänkte informera er om vad jag gjort de senate. I torsdags vart det ju UF-mässa på svenska mässan. Det var riktigt roligt faktiskt, och vi sålde över förväntan vilket var väldigt positivt :)

Fredagen spenderade också på svenska mässan hela dagen, till typ 19 tiden. Jag släppte av cici och carro på centralen innan, sen bra det hemmåt. Dit min älskling senare kom, vi lagade tacos och kolla på en film. Mysigt värre :)

Lördagen började med att vakna upp bredvid den finaste, vi tog det lugnt, gjorde god frukost, sen tog han och jag en sväng till förlunda torg. Där vi gick ruint o tittade lite, åt lite mat och jag handlade de två topparna i det tidiga inlägget. Riktigt mysigt, sen körde han mig till jobbet runt 16 tiden, där jag jobbade i några timmar. Sen kom han och hämtade mig sen blev det hem och mysa :)

Söndagen innebar jobb i några timmar, 10-15 rättare sagt. Sen bar det av hemmåt och sen mot kvällen så blev det bio med frida. Det blev en gång i phuket, den var riktigt rolig. Har man sett och tycker om sommaren med göran, så kan jag rekomendera denna film, riktigt rolig!

K o m m e n t a r e r

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0