körkort is the shit!

Vaknade imorse av att sanna smsade mig och skrev att hon tagit körkort, vart så jäkla glad för hennes skull, för det är en sån jäkla stor händelse i ens liv. Sen någon timme senare, så ringer camilla. Så har hon också tagit körkort, på samma jävla dag? Helt jävla otroligt, så jäkla kul! Så de kom o hämtade mig och vi åkte ut o brumma några timmar :)

graaaaatttis, ni är så jäkla braa :D ♥

K o m m e n t a r e r
Postat av: camilla

Taaaaaaaaaack Jullan!! :D är så sjukt glad :D :D

2012-03-06 @ 22:14:39
URL: http://camillayvonne.myshowroom.se
Postat av: jenna - det kan aldrig bli för mycket rosa!

Tjoho!

Har ny blogg! Bloggar nu mera från nattstad! :)

Tidigare bloggade jag från blogg.se men behövde lite variation :)

(OM du följer mig via bloglovin så kan du lägga till min nya blogg istället, har även blogkeen)

Ta gärna en titt! :)

2012-04-10 @ 23:22:15
URL: http://www.nattstad.se/jennaoberdieck

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0