studenten med stort S

Det var ju änna ett tag sen jag skrev något inlägg här på bloggen och ens var engagerad i den. Men det har varit mycket det sista. Exempelvis så har jag nu varit med om den absolut bästa och roligaste dagen någonsin i hela mitt liv, jag har nämligen tagit studenten. Jag överdriver verkligen inte när jag skriver att det var en helt obeskrivlig känsla och att jag vill bara spola tillbaka tiden och ta studenten om, och om igen. Och igen!

Jag känner att jag hara en väldig massa att dela med mig av till er, men det får bli imorgon då jag är supertrött just nu och kan somna vilken sekund som helst + att det ligger en helt underbar pojkvän i sängen och väntar på mig. Hoppas ni har haft en fin dag, så hörs vi imorgon igen.

puss & kram & nyp i stjärta
ps. jag har faktiskt saknat o blogga ;)

K o m m e n t a r e r
Postat av: Carro

Nemen GRATTIS! :D

2012-06-11 @ 23:53:47
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0