har gått o blivit förkylder

Nä, jag vet inte hur jag bär mig åt. Nu har det ju gått sådär jäkla länge igen sen förra uppdateringen. Jag får bättra mig med andra ord, men det finns faktiskt förklaringar, tro det eller ej :)

Igårmorse vaknade jag med den värsta förkylningen. Världens halsont, hängig som skam och fruktansvärt ont i kroppen. Så idag blev det att stanna hemma från skolan och kurera sig lite. Det var faktiskt hur länge sen som helst som jag var så här förkyld. Sist var det i slutet av augusti, så jag får väl inte klaga, det finns ju dem som är sjuka var och varannan vecka ;)

Japp, eftersom jag är sjuker och hemma från skolan idag, så får ni faktiskt vänta er fler uppdateringar idag. Tror att jag slänger in lite mode senare, hått utkik :)

K o m m e n t a r e r
Postat av: johanna

Svar: tack! :)

Allt är fintfint med mig, haha :)

dudå ? :D

2012-01-30 @ 10:29:25
URL: http://emmyjohannalundgren.blogg.se/
Postat av: Carro

Tråkigt att vara förkyld.

Jo med mig är det rätt okej, fast trött o huvudvärk idag :( så man är la inte helt kry förstås.

Hoppas du blir frisk snart!

2012-01-30 @ 13:21:07
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0