det var änna ett tag sen..

Ja, det var ju det. Varför har jag inte bloggat nåt då? Jag har haft fullt upp och har inte haft en minsta tanke på bloggen. Vart så mycket i skolan i hela december o sen var jag ju så överlycklig för att det vart jullov, så har inte haft lust o sitta vid datan det minsta. Hade ju vårt andra prov i matte C kursen precis innan jul o fick senare reda på att jag fick VG- på det. Jag som var rädd för att inte få G, kände mig ganska så grym där faktiskt :D

Sen blev det julafton, som alltid är lika mysigt hos familjen Karlssons. Fredagen innan julafton så vart det minijul och bingolottos uppesittarkväll hos far min med bröderna min och pojkvännen min, riktigt mysigt. Sen blev det jobb till 14 på julafton sen hem till mamma där julafton skulle firas på riktigt, o det gjorde vi verkligen. Sen på juldagen blev det ytterligare en jul hos min farbror med mina kusiner, lyckat :)


Nu vid det här laget var det ju redan den 26 december, vilket betyder 16 månader med den finaste killen på jorden, jag älskar dig! Så det firade vi tillsammans med mys, åh mysigt. Sen blev det att packa för fulla muggar för den 28 december bar det ju av till gran canaria - puerto rico, för mig, min rickard, mamma, rolle, rune, niklas och nathalie. Ett minne för livet, helt sjukt underbar resa, kom alldeles lägligt också. Lägger in bilder imån :)

K o m m e n t a r e r

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0