trädgårn i fredags!

Kom precis hem, sovit över hos älsklingen min sen åkte jag till backaplan, där papps hämtade mig, sen åkte vi o åt middag. Men nu får jag änna ta igen allt som jag inte uppdaterade er om i helgen :)

Började fredagen med praktik till runt 5 tiden. Jag och malin åkte hem till henne för hon skulle hämta lite saker, sen drog vi hem till mig. Sanna, camilla o bella kom också. Vi gjorde oss iordning här hemma hos mig, förfestade lite smått. Sen vid halv tio tiden drog vi oss in till staden där vi mötte upp min pojke, sannas pojke, hans kompisar och emma & hennes pojke. Sen bar det av till trädgårn, för att fira sanna som fyllde 19 i torsdags! Grattis förfan :D ♥

Kvällen blev riktigt lyckad och jag hade riktigt roligt :D Kvällen avslutades dock med att få vänta på bussen i -15 grader  i 27 jävla minuter kl 4 på morgonen. Vi frös som små jävla as, det var verkligen fruktansvärt kallt. Men det var sååå mysigt att krypa ner hos en gosig rickard sen när vi väl var hemma! Tack för kvällen alla :D ♥

här kommer lite bilder från kvällen :)









K o m m e n t a r e r
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Härliga bilder! :)

2012-02-06 @ 02:14:40
URL: http://adaras.se
Postat av: JOSSAN

Sv: Så härligt då!

Vilka härliga bilder:D

2012-02-06 @ 17:01:19
URL: http://josefineenstrom.devote.se

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0