nu: gossip girl

Tänkte uppdatera er lite kort om min dag innan jag försvinner bort i gossip girl världen.

Började dagen med att vakna upp bredvid den finaste människan på jorden, min Rickard. Sen körde han mig till praktiken som jag började på runt 10 tiden. Var där hela dagen o praktiserade, var inte så mycket o göra, vilket gjorde att det inte blev så roligt. Fick sluta lite tidigare på grund av det också. Sen kom papps o hämtade mig o vi åkte o handlade lite mat oså :)

Kom hem runt 6 tiden o började att plugga. Plugga inför religionsprovet vi har på tisdag, judendom o kristendom, yey! Not. Nu har jag pluggat några tinnar och känner att nu får det räcka. Nu blir det gossip girl för hela slanten innan läggdags + ett samtal från min älsklingspojke, annars kan inte ja sova :(

Puss J.


K o m m e n t a r e r

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0