just nu

en osminkad julia

Just nu gör jag absolut ingenting, förutom att vänta på min pojke som skall komma med tåget från trollhättan snart, sen ska han nana bredvid mig inatt, sååå mysigt ♥

Historialektionen var som sagt inställd så vi satt i cirkus en o en halvtimme o vänta på att religionen skulle börja. När vi sedan skulle gå upp till lektionen, så är den jävla rövlektionen också inställd?! Helvete, det betydde alltså att vi hade gått upp fem i morse helt utan anledning. Så sjukt irriterande.

I allafall, jag camilla o malin åkte hem till mig och lagade lite lunch, lunchen bestod av tacos. Jag vet, jag äter tacos typ hela tiden, men vi var så jäklans sugna på det. Åh, fy vad gott det var :) Sen när dom åkte så hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här o väntar på min andra halva ska komma hem. Hoppas ni har haft en fin dag :)

 


K o m m e n t a r e r
Postat av: M I N A B R U N - photography

sv; tack! :D

2012-02-21 @ 17:25:27
URL: http://miinabrun.blogg.se/
Postat av: Josefin

Sv; Jo allt är toppen utom en dum förkylning.

Du då? :)

Kram <3

2012-02-21 @ 19:13:50
URL: http://josefinoella.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0