fruktansvärd seg söndag

Ja, det är precis vad det är. Eller det hade varit en helt underbar söndag om jag inte hade haft matteprov direkt efter lovet. Men eftersom jag har det så betyder det att julia måste plugga som en jävla sate nu under lovet & det är verkligen hemskt. Den kommande veckans kalla för "lov", men detta är den mest hektiska vecka av alla, blä!

Rickard har precis åkt iväg en sväng, han kommer hem igen om några timmar. Vad ska jag göra nu då? Plugga antar jag är svaret, men jag kommer ju inte att göra det, fär jag ska aaalltid dra ut på saker, sen sitter jag där ikväll och stresspluggar. Jag orkar inte med skolan mer, studenten.. kan du inte komma lite tidigare?!

Nä, nu ska jag inte stta här o klaga, jag själv har ju valt matte C, så jag får vl bara gilla läget. Nu ska jag plugga lite, sen dra mig ut i den fina vädret för att gå till affären och handla lite. Ägg, fil och apelsiner behövs inköpas!

K o m m e n t a r e r
Postat av: Sara

fy för matte :(

2012-02-15 @ 10:50:54

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0