en helt vanlig söndag

Godkväll. Har precis pluggat lite inför redovisningen vi skall ha på tisdag, det kommer gå bajs. Jag verkligen hatar att hålla tal, det värsta som finns, men det måste man ju lära sig det med. Vad har jag gjort idag då? Började dagen med att vakna upp bredvid den finaste människan på jorden - det går inte att beskriva hur underbart det är ♥

Sen åkte jag med pappa en sväng till klädkällaren för han skulle köpa nya mattor till vardagsrummer och en tavla till hallen. Han hittade sina mattor och den tavlan han ville ha, och jag hittade en topp och detta halsbandet :)



K o m m e n t a r e r
Postat av: Carro

Snyggt!

2012-02-26 @ 22:35:01
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0