söndag den elfte september

Precis hemkommen från ikea där jag spenderade tiden med min älskling o hans föräldrar. Han skulle titta ut en soffa, köpa persienner och lite annat smått o gott till hans nya lya. Kände det redan igårkväll att jag kommer bli förkyld nu. Nyser typ konstant och snoror som en jävla gnu. Skit också, orkar inte bli sjuker nu. Men aja, inte så mycket att göra åt känner jag.

Juste! Kanske för 2-3 veckor sedan beställde jag en skinnjacka h&m, och det stod att den skulle levereras 5-9/9. Så den femte gick jag in på h&ms hemsida för att kolla om den skickats. Självklart står det där då att den kommer i början av oktober - då det är för kallt för att använda den typ, blev så jäkla trött o tänkte inte mer på det.

Sen i fredags fick jag ett sms från posten där det står att "ett paket från h&m är inlämnat på posten och påväg till dig". Så efter många om och men så får jag min jacka nästa vecka, sköönt, då har jag någon jacka att ha på mig :p

K o m m e n t a r e r
Postat av: - bbella huuynh ::

sv:

vad bra :) hoppas du får en fortsatt bra dag :)

2011-09-11 @ 16:55:20
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0