söndag den artonde september

Ursäkta att jag inte har uppdaterat någe. Men har inte hunnit helt enkelt och har heller inte haft någon tillgång till dator. Igår träffade jag iaf della några timmar, det får inte dröja så länge till nästa gång! Sen senare mot kvällen bar det av hemm till cici, där jag spenderade kvällen med henne o carro. Det blev pizzamys för hela slanten :)

Den bar det hem o sova hos min älskling :) Vaknade bredvid honom idag efter att ha sovit gott trots den lilla sängen, haha :) Sen bar det av till backaplan en sväng, han köpte nya jeans o tvp tröjor, herrejesus, vilken snygg kille jag har ♥ Sen blev det o möta upp hans föräldrar på ikea för han skulle köpa en soffa till nya lyan :)


K o m m e n t a r e r
Postat av: Carro

åå så gott det där såg ut!!

2011-09-19 @ 07:43:56
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: beccis

vad hittar du på idag? :D

2011-09-19 @ 14:35:45
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0