allt klart inför lördag

Nu har vi precis kommit till skolan, vi började ju åtta imorse med matte. Det var väldigt segt faktiskt, jag satt som ett jäkla frågetecken hela lektionen, det var hemskt. Åh, hatar när man inte förstår..

Eftersom det är öppet hus på lördag så var vi tvungna att arbeta med vårt företag. Försöka få i ordning på allt, alla ljus, få färdigt dom först o främst och även jobba med montern. Nu har vi fixat allt till montern så nu ska ska vi bara "sätta ihop" allt. Alla ljus som vi ska ha med oss på lördag är även färdiga och inpaketerade :) Så vi drog hem till carro efter matten och jobbade med detta, så nu har vi precis kommit till skolan för att ha histora.

Slutar fyra sen drar jag in till stan för att klippa mig. Förvänta er inte någon stor skillnad, för ska bara toppa det. Behövs ändå, trots att jag klippte det inte alls för länge sen. Ska försöka klippa lite åt gånger fler gånger än o bara klippa en gång om året typ o få ta 1 dm varje gång, inte så sköj :(

K o m m e n t a r e r
Postat av: Carro

åå hatar med när man inte förstår :(



Ja det är himla gott med soppa fakitskt. Jag försöker prova på lite mer olika soppor nu och börja äta det lite mer. Det är så himla smidigt att frysa ner matlådor. Och sen så är det värmande nu när det är så kallt :)



jag har bara jobbat och joggat idag. Tänkte se senaste delen av twilight ikväll inför breaking dawn, men jag tror inte jag orkar det. haha. vad har du själv kort idag?

2011-11-16 @ 21:59:17
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0