tisdag 19.37

Just nu sitter jag hemma hos mor min med fredde, vi har precis ätit tacos :) Förövrigt idag så började jag med att gå upp vid 5 typ för att dra mig iväg till skolan för nationella provet i matte B. Jag hade pluggat som ett as, men kände inte riktigt ändå att jag kände mig säker inför det. Men det gick faktiskt bättre än väntat, så nu var det avklarat - skönt faktiskt :)

Efteråt gick jag med, cici o carro och åt lite, sanna kom även dit. Sen drog jag mig till praktiken, trivs faktiskt. Är i en liten klädbutik, en som inte är så jättekänd, kul :) Ska vara där i två veckor :)

Nuuuuuu, tänker jag inte plugga ett skit mer idag, så jäkla skönt. Ska bara lägga mig i sängen o titta på vänner och ta't lugnt. Egentligen skulle min pojke komma till mig, men han har gått o blivit sjuker, så får träffa honom imån istället ♥


här är min nya hårfärg!


K o m m e n t a r e r
Postat av: soininen's - FOTO

sv: allt är bra med mig, själv`?:)

2011-05-17 @ 21:37:20
URL: http://soininensfoto.blogg.se/
Postat av: Millis

Hihi okej :) Tycker hon att dom funkar bra då? :)

2011-05-18 @ 21:27:41
URL: http://camillayvonne.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0