min lördag

Den började att vakna upp med underbara rickard, saknar dig mig prins! Vi åt lite god frukost och kolla lite film. Han åkte vid ett tiden, sen kom malin och hennes moster och hämta upp mig och vi åkte o handlade lite, sen släppte hon av oss vid gymmet, mötte även upp camilla, blev o gymma en timme eller två. Sooft.

På väg hemåt så köpte vi lite gött godis, hehe så det blir väl o smaska i sig det och kolla en film eller någe. Sen vid 11 tiden eller någe tror ja, då kommer min ricke till mig igen, pusspådej min going

Nästa vecka blire ju som sagt danmark med pappa, irene oh rickard. Ska kolla på konsert o bo på hotell. Inte för att jag är jätteförtjust i kim larsen som vi ska se, men pappa är, och han har faktskt gjort ngn enstaka bra låt :)


kim larsen - this is my life


K o m m e n t a r e r

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0