min heeelg

Inte uppdaterat ngt på ett tag eller på två dagar i alla fall. Fredagkvällen spenderades med rickard, alltid mysigt, puss på honom. På lördagen vare skola som gällde. Det var öppet hus på vår skola så blev att gå upp ganska tidigt iaf, när vi vakna så vare asmkt snö ute :o

Var i skolan till två eller ngt. Åkte med malin och hennes pappa och handlade mat, på kvällen väntade ju malin tjejmiddag, eftersom hon fyllt år. Vi åkte hem så bakade vi en cheesecake, som vi trodde skulle bli supergod, för den såg verkligen god ut. Men det var den inte, raka motsatsen, usch vad äcklig den var, hahaha! Men iaf, blev tjejmiddag hos malin på lördagkväll. Några som var på middagen blev upphämtade sen på kvällen, de bodde ju i kungälv så jag åkte med dom så släppte dom av mig hos rickard :d

Vaknade upp där, sen körde han mig hem så blev att vi var här en stund också. Sen gick jag till frida en sväng, åt lite mat där, blev kyckling, potatis och sås, gooottde :) Sen gick jag hem och nu ska jag och malin baka årets första lussekatter, hoppas på att dem blir gooee :d Hoppas ni har haft en go dag än så länge!


I won't let the sun go down on me


K o m m e n t a r e r
Postat av: lisa - smilinggirls!

sv: Yes, är ledig idag så man ska inte klaga :)

Själv då?

2010-11-22 @ 12:01:16
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: julia

sv ; hihi det är bara bra här ;)

2010-11-22 @ 16:35:06
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0