lördag

Idag har jag typ pluggat lite först, eller pluggat och pluggat. Har läst lite i en engelska bok som ska vara utläst typ nu, hehe. Jag har läst kanske tio sidor än så länge, bra där jullan! Sen åkte jag ut med pappa lite. Jag övningskörde? Haha, har inte kört på typ ett halvår, och innan det har jag inte kört mycket alls. Trodde att jag hade glömt av allting och att det skulle gå skitkasst. Men till min förvåning gick det faktiskt ganska bra, haha :) :o

Ska snart göra mig i ordning lite lätt, för snart blire att dra till fredrik där tacos väntar, sen blire scandinavium och HÅKAN HELLSTRÖM! Hoppas ni får en go lördag :d


håkan hellström - en midsommarnattsdröm


K o m m e n t a r e r
Postat av: Karin

Sv: tack desamma :)

2010-11-07 @ 12:34:59
URL: http://mysterycity.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0